מקלחונים מעוגלים כמו שמעולם לא פגשתם

אם אתם מעוניינים לתת לחדר הרחצה שלכם משמעות עיצובית מיוחדת, מומלץ מאד לבחור אותם כשצורה ייחודית על בסיסם, ואין כמו הצורה העגולה בשביל ליצור פלא דקורטיבי בחדר הרחצה שלכם ולגרום לכם להרגיש מאושרים בכל פעם שתיכנסו להתקלח. אז מה יש באותם מקלחונים שאין באחרים ומדוע הם מהווים נושא חם למדי בתחום המקלחונים המעוצבים בעת האחרונה?

צורת רבע מעגל דמוית גליל

זוכרים את מגדלי הגליל (פילבוקס) מתקופת השירות הצבאי? מקלחונים עגולים נראים בדיוק כך, אבל רבע מעגל, ולא עיגול שלם. הרעיון הוא לקחת 2 קירות מהמקלחת שלכם שהם קירות אנכיים ומול הקדקוד המחבר אותו להתקין את דלתות רבע המעגל. כמובן שהקירות יזכו למתיחת פנים עיצובית בהתאם לדקורציה בחדר, על בסיס הנחת חיפויי אבן או צבע לבחירתכם. דלתות המקלחת ייראו בדיוק כפי שהן צריכות להיראות: עגולות, מלוטשות, ובעיצובי זכוכית מיוחדים אשר נלמד כעת איך לבחור.

 מקלחונים מעוגלים

שפע עיצובי זכוכית לדלתות

את דלתותיהם של מקלחונים עגולים ניתן לבחור משלל אופציות שמופיעות בקטלוג. ניתן לבחור מקלחונים התזת חול, בהם הדלת עם זכוכית מחוספסת שמעניקה למתקלח/ת פרטיות כשהם בחדר. לעומת זאת, ניתן לבחור בדלת חלקה וחשופה אשר מגבירה את האלמנט השקוף בחדר ויוצרך בו ברק ייחודי. מקלחון מעוצב בדרך זו מעניק לחדר את הברק הרצוי לו, ולכן הכי מומלץ לשים אותו במקום בו התאורה אינה מאד חזקה. בחדר בו תאורת הפנים חזקה, מומלץ לבחור זכוכית התזת חול בשביל לרסן את הברק הבוקע ממנה.

שפע צבעים וגוונים לדלתות ולגופי המקלחונים

עם מקלחונים עגולים ניתן לעצב את חדר האמבטיה שלכם בשלל דרכים כשמדובר במקלחון. ניתן להטמיע בו קירות אדומים או לבנים, בעלי גוון כהה או בהיר. ניתן לבחור בדלתות שקופות לחלוטין, או עם איזשהו צבע שיוצר השתקפות, כהה או בהיר לבחירתכם. בכך, אתם מבטיחים עיצוב בוטיק במקלחון שלכם והתאמה רבתי לעיצוב חדר האמבטיה. לא כל מקלחון צריך להיות שקוף ולבן. ישנן המון דרכים לעצב מקלחון, וכאן אנו מביעים רק דוגמאות בודדות ומועטות ביחס למה שאתם יכולים לעצב ולקבוע בחדר הרחצה שלכם. בואו לעצב לעצמכם חדר אמבטיה מבוסס מקלחונים מעוצבים ומדוגמים אשר יטמיעו בחדר הרחצה שלכם את תבנית הדקורציה המושלמת.

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883