מקלחונים מעוצבים שנת 2024

אם אתם שואפים לבחור מקלחונים מפנקים אשר ישדרו משהו שונה לחלוטין ממה שאתם מכירים, להלן כי מה שאתם צריכים לדעת על התקני הרחצה המעוצבים והמפנקים ביותר של 2024. מקלחונים אלו מכילים תמורות לא רק בגוף הפתיחה ובדלתות, אלא גם בקירות הפנימיים שלהם. בכך, אצתם קונים גם מקלחון וגם חיפויים ומזכים את הבית שלכם בסט של צבעים וטקסטורות שתענוג יהיה לכם להתקלח במחיצתם/ן. להלן כל מה שאתם צריכים לדעת על מקלחונים מעוצבים לשנת 2024.

מקלחון עם קירות אדומים

המקלחון המושלם לבית העץ או הבית העתיק מבוסס הגוון החום. בבתים כאלו יש צורך לעבות חדר אמבטיה בצבעים חומים, וזה לא אומר בהכרח להתקין עץ, אלא אבן שתדמה אותו. כאשר זה המצב, מקלחון עם קירות אדומים מהווה המשך ישיר של החדר המעוצב. הוא יוצר בחדר בדיוק את הלוק הנדרש, מבוסס חום ואדום כהה, אשר יוצרים שילוב צבעים מהפנט ובלתי נשכח. אם אתם חושבים כי מקלחון לחדר רחצה עתיק הוא מה שאתם צריכים לקנות, המקלחון עם הקירות האדומים יהיה בדיוק מה שאתם מחפשים.

 מקלחונים מעוצבים 2018

מקלחון עם דלת מתקפלת – חסכוני ומשתלב בעיצובי בית רבים

מקלחון זה אף הוא מצריך שינוי בחיפוי הקירות. החיפוי צהוב: יש המפרשים אותו כגוון מודרני ויש הרואים בו גוון עתיק דמוי חום. שתי הפרשנויות נכונות, היות והמקלחון הזה אכן משתלב בבתים רבים שעוצבו על פי סוגים שונים של תבניות. מאד חשוב לבחור מקלחונים מעוצבים לשנת 2024 כך שייראו שלמים עם חדר הרחצה שלכם ולא יצרו דיסוננס אומנותי בשום צורה.

מקלחון פינתי או מקביל לקיר, מרובע או עגול

המקלחונים הללו תמיד יתאימו לבתים שלכם, אך חשוב לדעת במה לבחור בשביל שההתאמה תהיה אופטימלית. אם מדובר על מקלחון ובו הדלתות מלבניות ויוצרות צורה של מלבן או ריבוע, הוא יתאים לחדרי רחצה בעלי עיצוב מלבני או ריבועי. אם המקלחון עגול הוא יתאים לחדרים בהם ידיות הדלתות והמשקופים עגולים יותר ויוצרים צורה של גליל. מקלחון פינתי יתאים בעיקר לחדרי רחצה קטנים שכל מקום חשוב, משום שזה חסכני במקום. מקלחון צמוד קיר לעומתו יתאים לחדרים הגדולים, וצפוי להשביח את עיצובם.

 

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883