שיפוץ חדר האמבטיה ב-7 שלבים

כשאתם משפצים חדר אמבטיה, מומלץ לקרוא מעט מידע על תכנון התהליך. כך, תוכלו לדעת כיצד ליישם את הרעיונות אותם הגיתם ולדאוג שהם יתממשו בפועל, הלכה למעשה. כשאתם מבקשים לגבש עיצוב מקלחונים, אמבטיונים, קירות של חדר אמבטיה, את השיש והכיור, או כל חלק אחר בחדר, ובוודאי כאשר אתם מבקשים לשפץ באופן רוחבי את כולו, חשוב מאד התכנון ולא פחות חשובה דרך הביצוע. במאמר שלפניכם נלמד כיצד לחשוב על הרעיונות ולתרגם אותם הלכה למעשה לתסריטי ביצוע מציאותיים.

טקסטורת חדר האמבטיה

זה השלב החשוב מכל בשיפוץ חדר אמבטיה: כיצד ייראה האופי הכללי של החדר: חלק? מחוספס? במרקם זכוכית? במרקם עץ? לאחר שהגיתם רעיונות לטקסטורה, קל מאד להוציא את הרעיונות שלכם לדרך באופן אופטימלי. כעת מה שעליכם לעשות הוא להתרכז באפיקי העיצוב האפשריים בהינתן טקסטורה מסוימת. למשל, אם בחרתם חדר אמבטיה מזכוכית, ניתן לעצב אותה בלבן, אבל גם ניתן להשתמש בזכוכית כאלמנט מבריק ולא כצבע שולט, ולהבריק משטחי עץ חומים. הבחירה בידכם.

צבע דומיננטי בחדר האמבטיה

אנו ממןליצים לקחת את הצבע הדומיננטי בבית וליצור המשכיות, אבל כל אחד מעצב את חדר האמבטיה על פי דרכו. מה שכן, כאשר אתם בוחרים את הצבע, מאד חשוב לשים לב לצורות העתידות לבור בחדר. בדרך כלל כשבוחרים קירות חומים שייראו כמו עץ, זה יגרור שגם מקלחון מעוצב שתבחרו, אמבטיה דקורטיבית וכד', יהיו בצבע הזה. אם אתם בוחרים קירות לבנים וכחולים, אמבטיות 

 שיפוץ חדר אמבטיה

רכיבי הרחצה והכיור בחדר האמבטיה

הרכיבים הגדולים בחדר האמבטיה צריכים לקבל צורה עקיבה אשר ניתן לומר כי כל פרט משלים את רעהו. כיור ואמבטיה הם צמד מוצרים שרצוי מאד שיהיה דומה זה לזה, והמקלחון צריך להיות דומה לארונות שלכם, עם דלתות שמשלימות זו את זו.

מגירות קבע בחדרי האמבטיה

התקינו סטים של מגירות מתחת ומעל ארונות האמבטיה. המגירות, בשונה מהארונות משמשים לאפסון ציוד לטווח הקצר לשימוש מידי. עליהן להיות בצורה ובצבע של המקלחונים והארונות לקבלת תוצאת עיצוב אופטימלית.

ארונות קבע בחדרי האמבטיה

התקני האחסון לטווח הארוך. דאגו שהם יהיו דקורטיביים וישלימו את מראה החדר. מומלץ לבחור ארונות אמבטיה עם מראה, ובהיקף אחסון ראלי לחדר הרחצה שלכם.

מדפים דקורטיביים לחדר האמבטיה

דאגו לאבזר את חדר האמבטיה שלכם במדפים מעוצבים אשר יטביעו את חותמם על חדר האמבטיה. הם ישמשו לתליית מגבות וכלי רחצה.

אביזרים נלווים לחדר האמבטיה

מדפים ניידים, מדפי אלומיניום למקלחונים, ועוד. מוצרים קטנים אלו משמשים אתכם לעיבוי עיצוב החדר ואספקת פתרונות נוחות לאחסון מוצרים.

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883