10 דברים שחשוב לדעת על מקלחונים

מקלחונים הם החברים הטובים ביותר שלנו בחדר האמבטיה. הם בולטים, נראים למרחוק כשנכנסים לחדר ומפנקים אותנו בחום ואהבה בכל פעם שאנו נכנסים להתקלח. מה חשוב לדעת כעל מקלחונים חפני שבוחרים אותם. להלן כל הנושאים החישובים ביותר בתחום עיצוב מקלחונים. עיצוב מקלחונים דורש ידע לא מועט וכאן אנו מביאים את עיקריו על מנת שתוכלו לבחור אותם בקלות וביעילות רבה מאד.

ממד ופרספקטיבה

הממד של המקלחון אינו רק המדידות של המתקינים אלא הממד הוויזואלי: איך הוא נראה. מקלחון שנראה גדול כי הדלת רחבה והידית עבה לא יתאים לחדר קטן ולהיפך? מה שנראה גדול יתאים לחדר גדול ומה שנראה קטן יתאים לחדר קטן, כל הטמעה אחרת תיצור עיצוב מסורבל ומגושם. קחו זאת לתשומת לבכם בטרם תגבשו בחירה של מקלחון מעוצב לחדר הרחצה שלכם.

עיצוב צבעים

חשוב שצבעי השיש שלה המקלחון יתמזגו עם החדר? חדר אמבטיה בעיצוב עץ מתאים להכלת מקלחון אדום. חדר אמבטיה בעיצוב מודרני לבן יוכל להכיל מקלחון בצבע בהיר על בסיס זכוכית שקופה וקיר לבן או תכלת.

עיצוב צורות

אם אתם שואפים לבית בעיצוב כפרי קלאסי, התקינו מקלחונים עגולים, כלומר מקלחון פינתי עם דלתות עגולות רבע מעגל. אם השאיפה היא לחדר בורגני, התקינו מקלחון מלבני או מרובע, למשל מקלחון עם דלת מלבנית מתקפלת.

פרזול

פרזול המקלחון ייבחר בהתאמה לדלתות. בדרך כלל דלת מלבנית תהיה עם פרזול מרובע ולהיפך. במקרים חריגים ניתן לשלב פרזול עגול על דלת מלבנית, למשל אם הדלת עם פיתוחים בעיצוב עתיק וינטאג'.

מיקום באמבטיה

אם ניתן לחצוב בקירות חדר האמבטיה שלכם, עשו זאת והתקינו מקלחון קיר. אם לא, בחרו מקלחון פינתי שיחסוך לכם במקום. המקלחון הפינתי, העגול או המלבני עם דלתות 90 מעלות חוסך מקום לא מועט בחדר אמבטיה בו לא ניתן לחצוב בקירות.

ברזים

את הברזים יש לבחור בהתאם לסגנון העיצוב של המקלחון. בחברת מקלחונים מעוצבים מספקים לכם רק ברזים שיתאימו לעיצוב שלו ויכילו בורר מצבים לזרימת מים מסוגים שוניםץ.

התאמה לתשתית הבית

האם המקלחון שבחרתם מתאים לתשתית הבית או רק נראה טוב בתוך קטלוג מקלחונים? לפני שבוחרים , מזמינים את נציגי ההתקנה של חברת מקלחונים מעוצבים לבדוק את תשתית חדר האמבטיה שלכם ולהחליט.

מקלחון מתמזג מזווית העין הרחוקה

חוות דעת זו מומלץ גם כן לשאול דעה שניה ואין כמו הדעה השניה של מומחי מקלחונים מחברת מקלחונים מעוצבים. הם יוכלו לייעץ האם הממד והפרספקטיבה שבחרתם (על פי הסעיף הראשון) מתאימים לחדר האמבטיה והאם מיזוג הצבעים נראה טוב. במילים אחרות, הם ייעצו אם הפיניש הסופי של המקלחון מתאים לחדר.

חידוד העיצוב

אנשי חברת מקלחונים מעוצבים יספקו מידע על חידוד עיצוב המקלחון שלכם כמו התזת חול על הזכוכית וצבעי שיש מיוחדים. שווה להקשיב, ייתכן כי זה מה שאתם צריכים בשביל לחדד את עיצוב המקלחון.

א.א מראות – המומחים של לעיצוב מקלחונים

בחברת א.א מראות יספקו את כל מה שאתם צריכים על עיצוב מקלחונים בחדרי האמבטיה שלכם: קטלוג מקלחונים עשיר, צוות מייעץ וצוות מתקין שירותיים ביותר. בוטאו להתקין מקלחון חדש ולזכות את עצמכם במלוא ההצלחה האדריכלית והפונקציונלית שבהטמעת המקלחון. בואו להסב לעצמכם פינוק אמתי בחדר האמבטיה!

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883