הדפסת זכוכית על קירות מטבח

הדפסת זכוכית על קירות המטבח והטמעתם הן פעולות הנדרשות בכל בית שמעוניין בשיפור עיצובו. אל תטעו: אם הבית שלכם הוא בעיצוב כפרי עם מטבח מעץ כהה, לא רק שזה לא אבוד, זה אפילו רצוי, משום שהכנו לכם חיפויים חדשים המתאימים במיוחד עבורכם: חיפויים שנראים כמו אבני קיר חומות, חיפויים שנראים כמו גזירי עץ או עצים שלמים, ואפילו זכוכית עם עבודות עם קונטור כהה, למשל ציור בצבעים לא בהירים.
 

הקריטריונים המקצועיים להדפסת זכוכית על קירות המטבח

התאמה לעיצוב המטבח הקיים: מומחי זכוכית למטבח ידעו לזהות סוגי עיצובים שונים ולהתאים את הדגמים שלהם לנעשה במטבח שלכם. קריטריון נוסף הוא שמירה על עמידות יתרה: הזכוכית שתותקן במטבח שלכם חייבת להיות חזקה, לא רגישה למכות בעלות סף מסוים, וגם אם עבר הסף הזה ונשברה הזכוכית, שיהיה מנגנון הגנה נגד פיזורה.

היתרונות שהזכוכית המודפסת מביאה למטבח

 יותר ויטאליות: המטבח חש "חי" יותר, מבריק יותר והקירות מקבלים משמעות אמתית של דפנות בעלות נוכחות, שלא כמו בעבר עת הקיר עמד דהוי או בצבע ישן. יותר עיצוב: הקיר עתה צבעוני יותר ומעניין יותר מבחינת הגוון והקונטור. זה גם מכניס לא מעט מסתורין לחדר, המקרין על עיצובו החדש.

רמת עמידותה של הזכוכית המודפסת

 רמת עמידותה של הזכוכית המודפסת חייבת להיות TOP CLASS, כלומר שלא כל ילד או מבשל/ת במטבח ישברו אותה על כל מכה או חבטה הכי קטנה. הזכוכית צריכה הייתה לעבור מבחני ריסוק ולהיות בטיחותית לשימוש. עניין נוסף הוא השמירה על הצבע: הזכוכית צריכה להכיל חומרי ציפוי נגד דהיית צבעים. 

כיצד נדע למי לפנות כאשר נבקש להתקין זכוכית מודפסת על קירות המטבח?

 עליכם לפנות לחברה שיודעת מה היא עושה, היכן וכיצד להתקין כל זכוכית, באיזה עיצוב לבחור, אלו ערובות בטיחות לזכוכית ולצבע יש לספק: מנגנון ביטחון לאי פיזור שברים, ציפוי נגד דהיית צבע והימרחותו, וכד'. חברה כזו ניתן למצוא בנקל במרשתת, שם תוכלו להיתקל בפרסומים שונים, לקרוא חומר כתוב שמבקרי החברות כותבים, ולפסוק למי מומלץ לפנות.
 
פנו אלינו למידע נוסף אודות הדפסת זכוכית על קירות המטבח בכל עבריו!

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883