התקנת מקלחונים בבית

כשאתם מזמינים מקלחונים חשוב לשים לב לזהות הישות עמה התכתבתם. ישנם 2 סוגים של ספקים: אדריכלים וחברות מתקינות. מי שמעוניין לבצע עבודה טובה פר אקסלנס ייעזר בשניהם וינחה את חברת ההתקנות על פי הוראות הביצוע של האדריכל. אבל מי שמעוניין לחסוך כסף ולקבל תוצאה יותר טובה, יפנה לחברת התקנות שיש בה גם שירותי עיצוב פנים ברמה אדריכלית. 

פועלה של החברה בבית הלקוח

בשלב הראשון של ההתקשרות תציג לכם החברה קטלוג מקלחונים על בסיס הדמיית מחשב. באמצעותו, תוכלו לבחור אלו מקלחונים יתאימו יותר מכל לעיצוב חדר האמבטיה שלכם. בחרתם מקלחונים רלוונטיים? כעת ניתן להזמין את נציגי החברה לבדיקת הנושא באמצעות עריכת מדידות ומסירת חוות דעת על המקלחון שבחרתם.

ביקור נציגי החברה בבית הלקוח

בביקור הראשון הם יעודכנו על המקלחון שהזמנתם באתר החברה ויחלו במדידות לבדיקת היתכנות ההטמעה. במידה וההטמעה לא אפשרית הם ימצאו לכם דגם אחר שדומה לדגם שבחרתם. ביקור נציגי החברה בבית הלקוח מספק לכם גם חוות דעת עיצובית. אם בחרתם מקלחון עגול בשעה שכל רכיבי חדר האמבטיה מרובעים, זה עשוי לא להתאים, אלא אם כן הם מרובעים עם פיתוחים (למשל דלתות פנים וארונות עם שבלונות מרובעות קלאסיות). במקרה כזה עיצוב מקלחונים עגולים דווקא מתאים ואפילו משלים, כי אלו עקרונות הבסיס של העיצוב הכפרי.

התקנת המוצר בבית הלקוח

ייקבע תאריך ובו תושלם התקנת המוצר

בבית הלקוח. מקלחון פינתי או מקביל לקיר, מקלחון מרובע או עגול, כל דגם שתבחרו יותקן על פי הספר עד שיוטמע בחדר שלכם. הוא ייבדק על ידי נציגי החברה שינחו אתכם לגבי השימוש בו וישאירו לכם מקלחון חדש ו- 100% תקין מוכן לשימוש מפנק רב שנתי.

א.א מראות – תכנון והתקנת מקלחונים

בחברת א.א מראות מספקים לכם התקנת מקלחונים על פי דרישה. מקלחונים מעוגלים או מרובעים, עם שיש כהה או בהיר – יכולים להיבחר באמצעות התבוננות בהדמיית המחשב של קטלוג מקלחונים שלנו. מקלחון שייבחר יועבר לבדיקה של צוות ההתקנות שיגיע לביתכם, ואם הוא יתאים לו הוא יותקן. הנציגים שלנו מקצועיים, חייכניים, שירותיים והכי חשוב – אוהבים לעבוד עם אנשים. עיצוב מקלחונים נעשה על ידי ההנהלה וצוות העובדים עם המון אהבה וחיבה. אנו נעשה את המיטב בשביל להטמיע בביתכם מקלחונים חלומיים ברמה אחרת!

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883