מקלחון מעוצב למראה יוקרתי

אם גם אתם סבורים כי יש להחליף את המקלחון בחדר האמבטיה שלכם, מומלץ שאת הפרויקט תלווה חברת בוטיק המתמחה בעיצוב והתקנת מקלחונים. החברה תציג לכם קטלוג מקלחונים עשיר אשר תוכלו למצוא בו את כל צמה שתצטרכו לדעת על המקלחונים החדשים שלכם. בקטלוג, תיחשפו לידע על עיצוב ובחירת מקלחונים ותעודכנו גם על דגמים חדשים מבית היוצר של החברה.

מקלחון עגול לחדר אמבטיה עם פרזול עגול

חדרי אמבטיה עם פרזול עגולים שמשדרים מראה כפרי וינטאג' יוכלו להכיל מקלחונים עגולים ולזכות בעיצוב מן המעלה הראשונה. מקלחון מעוצב עגול יתאים לחדרים הללו וייצור אצל המתקלח תחושה מפנקת ומענגת. המקלחון הנו מקלחון 2 דלתות הזזה שמוטמע בפינת החדר ויוצר צורה של רבע מעגל.

מקלחון מתקפל מרובע לבית מודרני

אם אתם שואפים להטמיע בבית שלכם מקלחונים מרובעים, לכו על מקלחון מתקפל! מקלחון מעוצב זה מבוסס על דלת מלבנית 3 שלבים שמתקפלים אחד לתוך השני. הפתיחה והסגירה של המקלחון קלה ופשוטה ומאפשרת לכם לתפעל אותה בקלוץ המקלחון מעוצבה עם שיש מעוצב שיתאים לכל חדר מודרני בכל סגנון צביעה.

מקלחון ספא – ליהנות ממקלחת ומסאונה בשני תאים נפרדים

מקלחון ספא מספק לכם למעשה 2 תאים אחד לרחצה והשני לעיסוקי ספא שונים כמו טיפולים וסאונה. המקלחון אידיאלי למי שיש לו עודף מקום בחדר האמבטיה שלו. חיש לכם קיר לא מנוצל בחדר? נצלו אותו לטובת מקלחון ספא. עיצוב מקלחונים בפורמט ספא נעשה פופולארי במיוחד בקרב חדרי אמבטיה בגודל של אולמות.

א.א מראות – המומחים שלכם לעיצוב מקלחונים יוקרתיים

בחברת א.א מראות תוכלו להתחדש במקלחונים חדשים מבית טוב. א.א מראות שמים את הלקוח במרכז ומספקים לו את כלה שהוא צריך למקלחוניו החדשים. א.א מראות שואפים להטמיע בבית הלקוח מקלחונים שוברי שוויון שיעשו מהחדר למעוצב ומרתק מבחינה דקורטיבית. אם גם אתם סבורים כי מגיע לכם הטוב ביותר פנו אל א.א מקלחונים להגשמת עיצוב מקלחונים מן המעלה הראשונה. קטלוג מקלחונים של א.א מראות מציג את כל מה שאתם צריכים לדעת ולראות בשביל לבחור מקלחונים חדשים לחדר האמבטיה שלכם. מקלחונים של א.א מראות מספקים לחדר האמבטיה את העיצוב האקסקלוסיבי שלו הוא זקוק ואשר יגרום לו להיראות מפנק ומענג במיוחד!

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883