עיצוב בזכוכית


עיצוב בזכוכית זו אחת מהמומחיות של א.א. מראות. א.א. מראות מצליחים ליצור שילוב נהדר בין איכות ועמידות לבין יצירות עיצוב בזכוכית. עיצוב בזכוכית מצריך שימוש בטכניקה חדשנית וחומרי גלם עמם עובדים א.א. מראות.


המומחיות של א א מראות - עיצוב בזכוכית


כל פריט המיוצר באמצעות עיצוב בזכוכית או אפילו שילוב של עיצוב בזכוכית יחד עם חומרים אחרים כמו עץ, יוצר אווירה שונה לחלוטין בחלל בו מוצבת היצירה. עיצוב בזכוכית מקנה אווירה יוקרתית מאוד ומשדרגת פי כמה מונים את הבית או המשרד הפרטי.

עיצוב בזכוכית היא אמנות של ממש, היא מצריכה הבנה של החומרים ועיבודם באמצעות מכשירים חדשניים ומודרניים. אין ספק כי א.א. מראות מצליחים לשמור על גחלת ארוכת שנים של אמינות אומנות ואיכות והיא אף פעם לא קופאת על שמריה. א.א. מראות מקפידים להישאר מעודכנים כדי לספק את המוצרים הכי חדשניים ואיכותיים שיש. בקרת האיכות ולא רק הטכנולוגיה של הייצור חשובה לא.א. והם מלווים כל תהליך יצור ויצירה משלב אלף ועד תו.

א.א. מראות מצליחים להגשים לנו חלומות בזכות ההקשבה והליווי של כל לקוח ולקוח בחזונו ומעמידים לרשות כך את המשאבים הטובים והאיכותיים ביותר, מהיצרן לצרכן.

עיצוב בזכוכית זו אמנם מלאכת מחשבת בה מקפידים על כל פרט ופרט, אך א.א. מראות מצליחים לעמוד בדרישות של פרויקטים גדולים כקטנים בעיצוב בזכוכית או כל טכניקה אחרת באמצעותה עובדת החברה.

א.א. מראות כל כך יצירתיים שניתן להיחשף לעבודות עיצוב בזכוכית במוזיאון, כך שניתן ממש להגדיר את עבודתם כיצירות אומנות. ומי מאיתנו לא חפץ ביצירות אומנות שכאלה, לבית הפרטי או למשרד, וגם להיות מקבלי שירותים ציבוריים בתוך מבנים בהם הושקעה מחשבה על האווירה והכבוד שנותנים לבאים בשעריו.


ניתן להגיע לא.א. מראות עם רעיונות או לבטים באשר לשילוב עיצוב בזכוכית לצרכים שלכם. א.א. מראות לעולם לא ישיבו אתכם ריקם ויעניקו לכם את הישרות כי אמין ואישי ואת התוצר לשביעות רצונכם.
 

 

מקלחונים | מקלחונים פינתיים | אמבטיוניםחיפוי זכוכית למטבח | זכוכית מודפסת |קטלוג 2024אודות | מידע ומאמרים צור קשר | הצהרת נגישות | הסדרי נגישות בסניפים

א א מראות, אולם תצוגה: רוז'נסקי 2, ראשון לציון, מפעל: צלע ההר 31 מודיעין, טל: 03-9618883